Zarmed To'mar o'quv markazi uchun Marketolog

07 Июля

Партнерские Вакансии

Город:

Самарканд

Занятость:

Полная занятость

Компания "Zarmed Pratiksha"

Vazifalar:

  • O'quv markazi uchun marketing strategiyalarini ishlab chiqish va ijro etish;
  • Videolar uchun ssenariy yozish;
  • Media jamoani boshqara olish;
  • Videolarda face bo'lib chiqib bera olishi kerak;
  • Kontent strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish;
  • Ijtimoiy tarmoqlarni yuritish;
  • Reklama kampaniyalarini boshqarish;
  • Bloggerlar va influenserlar bilan ishlash;
  • Analitika va hisobotlar bilan ishlash.

Talablar:

  • SMM va jamoani boshqarish bo‘yicha tajriba (kamida 1 yil);
  • Instagram va Telegram algoritmlarini tushunish;
  • Kontent yaratish ko‘nikmalari;
  • Reklama kabinetlari bilan ishlash tajribasi – Facebook Ads Manager, Telegram reklama;
  • Analitik fikrlash (Meta Business Suite, Google Analytics, Telegram stat);
  • O‘zbek tilini yaxshi bilish, turk va rus tili afzallik.

Ish sharoitlari:
Ish joyi: ZARMED TO'MAR o'quv markazi (SAMARQAND shahri)
Ish vaqti: 09:00 - 17:00 (6/1)

Похожие вакансии

23 Июня

PR-менеджер( Agrosanoatni Raqamlashtirish Markazi )

Ташкент

Компания "Agrosanoatni Raqamlashtirish Markazi" Обязанности: Разработка и реализация PR-стратегии компании; Продвижение имиджа бренда как...

Отправить резюме подробнее

22 Июня

Marketolog

Ташкент

Компания "REGPRIN (Bito)" Обязанности: Анализ рынка ERP-систем и разработка маркетинговых стратегий Определение целевой аудитории...

Отправить резюме подробнее

27 Июня

O'quv markaziga Filial Menejeri

Андижан

Компания "НОУ Mavr School" Filial Menejeri Vakansiyasi Mavr School o’quv markazi filialida ishlash uchun tajribali va natijaga...

Отправить резюме подробнее

07 Июля

Маркетинг-директор в ZARMED Clinic (г. Самарканд)

Самарканд

Компания "Zarmed Pratiksha" Обязанности: Разработка и реализация полной маркетинговой стратегии клиники и филиалов (360-градусный охват:...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Реклама / Маркетинг / PR: