Team Leader for Customer Support department

Город:
Самарканд
Занятость:
Полная занятость
Компания "Яндекс"
Our team in International Support is looking for dedicated Team Leader in а new and fast developing project.
What we expect:
- knowledge of English (C1 level) & Russian (native)
- work experience as a team leader or supervisor
- decision-making skills
- organizational and time-management skills
- excellent communication and leadership skills
- you achieve the KPI on quality and quantity of resolved tickets
- you like to take on new tasks and projects
What we offer:
- 5/2 с 09:00-18:00 schedule, Sunday and Monday - days off
- a monthly bonus according to the reward system of the education department, determined by the results of your work
- support from the head and the help of experienced leaders
- official employment according to the Labor Code
- stable income.
26 Июня
Food and IC/Customer Engineering Specialist, Tashkent( ИП ООО AIR PRODUCTS CENTRAL ASIA GROUP )
Ташкент
Компания "ИП ООО AIR PRODUCTS CENTRAL ASIA GROUP" Join our Tashkent team as a motivated Food and IC/Customer Engineering Specialist . Support...
27 Июня
Ташкент
Компания "LIDER TEAM" Обязанности: 1. Подготовка аналитического материала по поставщикам сетевых решений и оборудования сетей передачи...
24 Июня
Java Team Lead( СимбирСофт,ООО )
Ташкент
от 350 000 до 500 000 руб.
Компания "СимбирСофт,ООО" Наша компания занимается крупными амбициозными проектами, и сейчас мы находимся в поисках Java Team Lead для одного из...
25 Июня
Программист 1С( SUPPORT SAMARQAND )
Ташкент
Компания "SUPPORT SAMARQAND" Обязанности: Поддержка и доработка типовых конфигураций 1С, используемых в компании Разработка и...
24 Июня
Senior Java Developer / Team Lead (офисный формат, г. Ташкент)
Ташкент
Компания "SAIDOV ALISHER RINATOVICH" Локация: г. Ташкент. Формат занятости: Полная занятость (офисный). График работы: 5/2 с гибким началом...
Вакансия размещена в отрасли