Call center operatori( НОУ SAMARQAND TILLAR MAKTABI ) (в архиве)

17 Декабря

Партнерские Вакансии

Город:

Самарканд

Занятость:

Полная занятость

Компания "НОУ SAMARQAND TILLAR MAKTABI"

Diqqat: xodim ish jarayonida ishonchli, togri va kamchiliklarsiz ishlasa, 2 oydan song masofadan turib ishlayverishi mumkin boladi.

Talablar:

  • Ravon nutq;
  • Muloyim, yumshoq va chiroyli ohang, intonatsiya;
  • Gapga notiqlik;
  • Kirishimlilik;
  • Bosiqlik, stressga chidamlilik;
  • Moslashuvchanlik;
  • Chaqqon va samarali harakatchanlik;
  • Kamida 1 yil faoliyat yuritish.
  • Ish vaqti 2 xil:
  • a) 09.00 dan 18.00 gacha;
  • b) 13.00 dan 19.00 gacha.
  • Shartlar:

    Quyidagi asosiy vazifalarni bajaradi:

    1. Oquv markazga kelgan yangi mijozlarni kutib oladi va ular bilan muloqot qilib, ehtiyojlaridan kelib chiqqan holda darslar qoyib beradi;

    2. Darsga kelmagan oquvchilarning ota-onasi yoki ozi bilan boglanadi, sabablarini organadi;

    3. Darsga kelmay qoygan oquvchilar bilan boglanib, ularni darsga qaytaradi.

    Maosh qatiy emas: Agarda belgilangan talablarga javob bersa va oquv markaz uchun fidoyilik bilan harakat qilib, aniq foyda keltira boshlasa, maoshi ortacha 1,5-2 mln atrofida boladi (1 yil). Keyinchalik yana oshish ehtimoli katta. Faqat buning uchun aniq foyda keltirishi va talablarni bajarishi shart.

    Xodim rahbar tomonidan toliq har kuni kuzatiladi, har bir qongirogi elektron platforma orqali tinglanadi, har bir muloqoti kameradan maxsus bolim xodimlari tomonidan kuzatib boriladi

Похожие вакансии

09 Января

Оператор call-центра (горячие звонки и SMS)( ЧП Launch asia )

Ташкент

Компания "ЧП Launch asia" Обязанности: Регулярно обучаться новым навыкам и повышать свои “скиллы” Качественно консультировать...

Отправить резюме подробнее

09 Января

Оператор Call-Centre( ABUBAKIR FARXOD BUSINES )

Ташкент

Компания "ABUBAKIR FARXOD BUSINES" Обязанности: Прием входящий звонков Оформление заказов и консультирование клиентов Обработка заказов...

Отправить резюме подробнее

09 Января

Оператор call-центра( ACPA-EDU )

Ташкент

Компания "ACPA-EDU" Обязанности: Прием входящих звонков потенциальных клиентов Правильная и грамотная консультация Оформление продажи и...

Отправить резюме подробнее

09 Января

Оператор call-центра (Входящая линия)( Anglesey food )

Ташкент

Компания "Anglesey food" Korzinka — ведущая сеть розничной торговли в Узбекистане, основанная в 1996 году. На сегодняшний день компания...

Отправить резюме подробнее

09 Января

Оператор call-центра

Фергана

Компания "VODIYHOUSE" Обязанности: прием входящих звонков предоставление информации по продуктам и услугам компании обработка запросов...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: